HP Pavilion Media Center tx1270ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Media Center tx1270ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Rutger76 17-09-2007
Mijn 2,5 jaar oude laptop liet het afweten en dus op zoek naar een nieuwe en betere. Na wat speurwerk de tx1000 series van hp gezien. Helaas was hier weinig over te vinden maar ik wist wel dat ik de laptop zo compleet mogelijk wilde. Nou, dat is wel gelukt. Dit apparaat staat stijf van de hoogwaardige specs. De videokaart is misschien niet helemaal up to par maar volstaat prima voor menig rts game. (starcraft bijv).
De harde schijf is meer dan voldoende, de processor is prima en het 12,1 beeld is scherp. Extra handig is de mogelijkheid om de laptop om te toveren in een tablet-pc. De pen moet wel duidelijk op het scherm worden geplaats maar als je dat eenmaal door hebt werkt het uitstekend. Verder zit er uiteraard wifi op en bluetooth. Handig voor de synchronisatie met pda's of gsm's. Ook een vingerafdruk scanner ontbreekt niet. Het geluid klink behoorlijk voor een laptop maar ook niet meer dan dat. Wat een gimmick is dat de laptop een dvb-t card meegeleverd krijgt waarmee je digitaal ned1 t/m 3 uit de lucht kunt ontvangen met eveneens een aantal radiozenders. Het beeld ziet er perfect uit maar dit is natuulijk niets meer dan een leuk extraatje. Wat wel handig is, is dat er 2 accu's meegeleverd worden (4 cell en een 6 cell). Tot nu toe gaat de 4 cell 1 uur tot 1,5 mee en de 6 cell 2 uur tot 3 uur, afhankelijk hoe zwaar de belasting is. Ik ben tot nu toe een tevreden gebruiker. Een aanrader.